KLAUSIMAI DĖL UŽSAKYMŲ

  1. Jei prekė nėra sandėlyje, kaip sužinoti, kada ji bus vėl prieinama?
    • Užsiregistravę klientai turi galimybę paspausti „Stebėti prieinamumą“ prie pageidaujamos prekės. Kai tik prekė vėl bus prieinama, jiems bus išsiųstas el. laiškas.
  2. Negaliu rasti pageidaujamos prekės parduotuvėje. Ar galite man ją užsakyti?
    • Jei pageidaujamos prekės nėra sandėlyje, galite susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu. Alternatyviai, galite „Stebėti produkto prieinamumą“ (jei esate užsiregistravęs klientas).
  3. Reikia individualaus pasiūlymo mokyklai, klubui ar organizacijai. Ką turėčiau daryti?
    • Tokiu atveju susisiekite su mumis el. paštu. Mes parengsime jums individualų pasiūlymą su nuolaida.
  4. Gavau prekę, kuri skiriasi nuo mano užsakymo. Ką turėčiau daryti?
    • Tokiu atveju mes padengsime grąžinimo arba prekės pakeitimo išlaidas. Didesnių užsakymų atveju tai kartais gali atsitikti. Mes stengsimės kuo greičiau išspręsti problemą.
  5. Turiu problemų siunčiant savo užsakymą. Kur galiu rasti pagalbos?
    • Drąsiai susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu. Mes stengsimės kartu su jumis užbaigti jūsų užsakymą.
  6. Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?
    • Žinoma, galite atšaukti užsakymą. Tiesiog prašome informuoti mus kuo greičiau, kad galėtume atšaukti užsakymą prieš jo išsiuntimą.
  7. Kaip sužinoti, ar prekė yra sandėlyje?
    • Prekės pažymėtos „sandėlyje“ arba „prieinamos“ yra 99% sandėlyje. Jei atsitiktų priešingai, mes nedelsdami informuosime jus ir suteiksime nuolaidą kaip kompensaciją.
  8. Kokia yra pristatymo trukmė, jei prekė yra sandėlyje?
    • Standartinis pristatymo laikas į Lietuvą yra 3 darbo dienos. Kai kuriose srityse pristatymas gali užtrukti viena diena ilgiau.

KLAUSIMAI DĖL MOKĖJIMO

  1. Noriu apmokėti internetu, bet bijau prarasti pinigus. Ką turėčiau daryti?
    • Saugus apmokėjimo būdas yra per „PayPal“ – jei prekė nebus pristatyta, galite prašyti pagalbos tiesiogiai iš „PayPal“.
  2. Kaip galiu sumokėti?
    • Galite sumokėti internetu kortele per STRIPE arba PAYPAL. Taip pat galite sumokėti bankiniu pavedimu. Mokėjimo informacija pavedimui yra išsiunčiama kartu su užsakymo patvirtinimu (automatiškai).
  3. Kur galiu rasti prekės sąskaitą faktūrą?
    • Sąskaita faktūra bus pakuotėje. Jei ją pamestumėte, galite susisiekti su mumis el. paštu ir paprašyti sąskaitos kopijos.
  4. Kaip galiu greičiausiai gauti savo užsakymą?
    • Mes siunčiame prekes tik gavę apmokėjimą. Jei mokate per STRIPE arba PAYPAL, mes beveik iš karto gauname mokėjimo patvirtinimą ir prekės yra paruoštos siuntimui.
  5. Kaip veikia apmokėjimas bankiniu pavedimu?
    • Bankinio pavedimo atveju prekes siunčiame tik gavę mokėjimą į mūsų sąskaitą. Tai gali užtrukti 1-2 dienas.
  6. Koks yra kortelės patikros kodas mokant kreditine/debetine kortele?
    • Patikros kodas yra kortelės nugarėlėje. Tai trijų skaitmenų kodas.

KLAUSIMAI DĖL PREKIŲ PRISTATYMO

  1. Kur yra mano užsakymas?
    • Iš karto po užsakymo išsiuntimo mes atsiųsime jums jūsų pakuotės „sekimo numerį“. Taip galėsite patikrinti, kur jūsų pakuotė šiuo metu yra.
  2. Sekimo numeris neveikia?
    • Kartais „sekimo numeris“ aktyvuojamas tik vakare. Jei ir kitą dieną „sekimo numeris“ neveiks, susisiekite su mumis, ir mes stengsimės išspręsti problemą.
  3. Prekė buvo pristatyta sugadinta?
    • Jei kurjeris jums pristato pastebimai sugadintą pakuotę, prašome nufotografuoti ir galbūt paprašyti kurjerio užregistruoti skundą. Jei pakuotės turinys yra sugadintas, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu. Mes išspręsime žalą su pristatymo paslauga (GLS arba DPD).
  4. Prekė neatitinka mano lūkesčių ir noriu ją grąžinti. Kaip turėčiau elgtis?
    • Pirmiausia informuokite mus el. paštu, ir mes stengsimės rasti geriausią grąžinimo variantą. Žinoma, prekes galite grąžinti per 30 dienų be priežasties. Šiuo atveju galite jas išsiųsti adresu, nurodytu sąskaitoje faktūroje.
  5. Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
    • Visus apmokėtus užsakymus, kuriuos gauname darbo dienomis iki 15:30 val., išsiunčiame tą pačią dieną. Jei tai neįmanoma, informuosime jus el. paštu.
  6. Į kokias šalis pristatote?
    • Per xtremgear.lt galime pristatyti prekes tik į Lietuvą, Estiją ir Latviją. Kitoms šalims prašome naudoti mūsų kitas internetines platformas.
  7. Kiek kainuoja pristatymas?
    • Užsakymams, kurių vertė iki 90 eurų, taikomas 5 eurų pristatymo mokestis. Visi užsakymai, kurių vertė viršija 90 eurų, pristatomi nemokamai.
  8. Padariau kelis užsakymus. Ar galima juos sujungti?
    • Jei mes dar neišsiuntėme prekių, galime sujungti jūsų užsakymus į vieną. Jei bendroji jūsų užsakymo vertė viršija 90 eurų, gausite nemokamą pristatymą. Jei sumokėjote už pristatymą, šie pinigai bus grąžinti.